How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Saturday, August 14, 2010

Left 2weeks only..huhu

Sedar x sedar my lil baby boy dh pun berusia 5weeks, meaning hanya tinggal 2weeks utk aku menikmati saat2 indah bersama baby tersayang...pastu dh mula kene keje 3 hari ajer....pastu cuti raya...haiya...ikut nafsu aku nk jer sambung cuti sampai habis raya....yelah lagipun 7hb baby nk kene p visit doctor for 2month vaccinasion...tapi mr hubby yg kerek tu x bagi pulak....huhu  aku kan jenis isteri yg taat, aku trpaksalah menurut perintah =(

hari nie hari ke3 ramadhan, ramadhan kedua aku bergelar isteri & ramadhan yg pertama aku bergelar mummy..i like hehehe...walaubagaimanapun sambutan hari raya thn ini kami sambut sederhana aje...utk daddy mummy dh belikn kain psg utk buat baju melayu few weeks sblm aku give birth tp daddy x mo anto jahit,,,pakai aje baju thn lps katanya....utk mummy pun x buat baju baru jugak..nanti blk kg cari aje baju ape yg ade dlm almari kt kg tu....skrg mood shopping brg2 baby aje...utk baby...pasti mummy akan belikan baju baru,.,,hehe hari tu jenjalan alamanda, msk mom's care aku dh ternampak overall utk babu dhiya...comel...tp since mase tu bkn mood shopping, so aku x beli ar.....tapi insyaAllah kuih2 dan biskut raya aku pasti beli...yelah dh ade rmh sendiri, kang kengkwn dtg xde benda pulak nk d hidang, lagi pun aku dan hubby mmg suka makan..kalau x beli xkan nk harap mkn kt rmh org kan....

last monday g checkup baby, actually bukan checkup la..injection hep b utk 1month at klinik desa sg ramal...wallau....lama giler menunggu...doc bkn ade pun...kne dtg lg nxt week jumpe doc...hurm....lastly my husben said wat jab kt prvt clinic aje senang...x buang masa, bkn mahal sgt, lagi pun blh claim company.... actaully daddy dhiya jugak yg gatal, nk sgt suh aku p checkup gomen hahaha, aku suke je kalau bawa anak p clinic leh amik cuti ekeke...

ok lah baby nk bg sign nk nenen tu, kalau de mase, de mood i'll update story dlm blog nie, kalau x picture menceritakan segalanya yer..=D

1 comment:

marzuna said...

mya pun buat can private.senang..