How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, February 29, 2016

Terima Kasih, saya jual :)

Dahlia Facemask by Annie Tay

Perkongsian gambar dan testimoni dari customer recently. Terima kasih dear. 
Facemask kami boleh cuci, sangat selesa, tidak panas dan mempunyai pelbagai design yang menarik serta 3 saiz berbeza untuk semua peringkat umur. Facemask kami diperbuat daripada 100% Cotton.
Tidak semestinya hanya dipakai semasa musim jerebu, malah jika anda merasa kurang sihat, bekerja dipersekitaran yang berhabuk, atau bekerja di klinik kesihatan atau anda sering menziarah mereka yang sakit dihospital, atau anda mempunyai masalah kesihatan yang memerlukan anda memakai topeng muka atau facemask, DAHLIA Facemask by Annie Tay sememangnya pilihan anda yang tepat.
Kami mengambil tempahan sepanjang tahun, ada design yang ready stock dan ada juga yang pre-order (1-2days sahaja untuk siap bergantung kepada qty yg di tempah). 

Selain untuk diri sendiri, DAHLIA Facemask sangat sesuai untuk dijadikan buah tangan semasa menziarah mereka yg sakit atau hadiah hari jadi , ia sebagai tanda anda prihatin terhadap kesihatan individu tersebut. 

Kalau berminat apa tunggu lagi, segera la WA 0192822328 untuk tempahan.

Dahlia Facemask by Annie Tay


Handmade by Annie Tay ~L.O.V.E in every stitches~

No comments: