How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, May 21, 2010

On MC today


Dah 5hari honey pergi ke Batam, Indonesia atas urusan kerja. Aku sendirian dirumah, bosan, sunyi & sepi.Ditambah dgn perut yg besar nie, terpaksa memandu 1jam setiap pagi & petang dr kajang ke petaling jaya utk ke tempat kerja dgn kereta kelisa manual aku tu.
Semalam morning tetiba rasa x sedap badan, sore throat....tekak gatal je..hidung mula panas, & kepala berdenyut2....a'ha...itu selalunya petanda aku akan dt demam, bila menjelang petang, aku mula terbersin2...haa..kalau mcm nie esok aku tentu mc, kalau aku tak mc....mmg x mood, kepala pusing & kene drive sendiri...x larat. so today aku tdo bangun kul 8am & sms my bos yg aku on mc....badan sakit2, kepala berdenyut2 dan tekak yg perit & gatal..huhu aku terpaksa jugak bangun utk bersarapan, kang kesian baby kat dlm nie...dah la malam td mummy x makan dinner, hanya mengambil segelas oat.
So, td aku tapau 1 roti kosong & 1 roti cheese and drink hot holicks...happy je perut nie..& plan to continue tdo balik....entah bila nk p clinic....malas nk pg, kajang town working hour mcm nie ssh nk cr parking...lagi pun bkn nye aku blh amik all the medician. just nk sekeping mc.

Disebalik kesihatan yg tak berapa baik semalam, aku sempat jugak baking vanilla cup cake, bukan nye aku teringin sgt nk makan, tp saje nk isi kebosanan aku sendirian di rumah.last weekend aku buat fruits tart. ala...semua bahan2 mmg dah ada di rumah, bahan2 balance buat biskut raya thn lps....aku just tambah mcm coklat masakan, gula icing tu jek....
So meh share hasil kreativiti aku utk yg pertama kalinya membaking fruit tart & cup cake =)

Fruit tart:


Vanilla Cup Cake



No comments: