How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Tuesday, December 10, 2013

Alhamdulillah , this is for my 1st customer

Alhamdulillah satu permulaan bg mommy untuk menukar status from SAHM to WAHM hihihi
Bukan sebab tak cukup duit belanja, tp minat yg mendalam dlm bidang jait menjait ni, sambil2 tu nk kumpul duit nk beli mesin sulam,  moh ler support saye huhuhu

Ni tempahan dr kawan sekolah dulu, terima kasih dear, semoga terus sudi support mommy di "Little Daisy Bakery and Crafts" hehehe
Hamvoiii siap ada nama lagi...tu sempena nama anak dara ambo la, sejak ada dia la mimpi mommy jd reality.  Harap semua yg indah terus menjadi reality. Amin

Beg ni bukan saje sesuai untuk mereka yg suka makan2 dan picnic dlm kereta, tp jugak sesuai untuk letak toys anak2 dlm kereta, ha br la tak bosan, kereta pun nampak kemas kan.

Anyone? Anybody interested?  Masih lagi harga promo, wechat me @norannie or wassapp my no 0192822328 for further inquiry.

pssst: I m in the making of luggage tag, crayons bag and ipad/tablet cover, let me know if u guys interested with those ya.

No comments: