How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Saturday, December 21, 2013

Christmas present for Ariel

Comel tak, cute tak hihihi
I made this for my hubby niece , Ariel 5yrs old at Singapore.
We plan to visit them after Christmas, so I buat la beg ni sbg buah tangan.
Hope she will like it.
Beg size buku mewarna kanak2 tu dan ada 16 slot for crayons.
Memang sesuai untuk bg hadiah birthday ka, buah tangan ka, saje bg anak ka, bawa buku warna sambil tunggu menu mkn sampai tat kala makan kt luar kan....

Macam menarik kan, kalau berminat moh wassapp 0192822328
As for now tadop ready stock,  but I made 1 extra for this design,  harga ikut jenis kain ya, so nk tau harga, pm. Bukan secret tp ikut pilihan anda. :)

No comments: