How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, January 6, 2014

Alhamdulillah rezeki tahun baru

Usia baking membaking x sampai setahun jagung, tp ade jugak hamba Allah yg sudi support Annie (start today  biar I membahasakn diri dgn nama,  ni asyik tukar kejap den, kejap I, kejap mommy poning u ols).

Tempahan dr kawan opis hubby aka rakan sekerja mommy dulu, kak Awin yg menempah kek cheese meleleh dan New York cheese cake di saat2 akhir. She's my 1st customer and I give her special price and mystery gift hahahaha Arrowhead chips,  yg katanya x sampai 5 km perjalanan dr rmh Annie ke destinasi yg dituju dh habis mkn dlm kereta, sedap sgt katanya.

Tanpa dipinta, she sms her testimonial and repeat order for cheese cake meleleh .
Terima kasih daun keladi, lain kali order lg, ha sesiapa yg nak rasa air tgn annie esp yg tinggal nearby kajang,  sg chua, boleh wassapp 0192822328
Tapi january ni annie agak bz sampai lepas raya cina sebab sibuk buat cookies raya hehehe
Nak buat biscuit coklat chip, almond London,  cornflakes bermadu, arrowhead chips and cakes for my SIL and MIL.

No comments: