How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Sunday, February 23, 2014

Bestnye being SAHM

Seriously being fully housewife is very wonderful experience for me hahahaha
Ape tak nye sejak jd housewife la mommy dt new oven # europa 52l
Lepas tu, mommy dt philips airfryer xl new generation , wow can't wait to cook with it, tgk kt YouTube byk betul perkongsian recipes kt situ *best
Dlm masa yg sama mommy dt tefal fiod processor,  nah ni di dtgkn khas utk memudahkn buat kerepek (gara2 bt ngaku chips 10kgs :p)!
Latest I brought Andrew james bread maker kaler merah lagi ha amik ko
Dh lama sgt mengidam breadmaker since mase still keje, btp alasan daddy, mommy busy working n take care children,  not much time to bake, so bila dh x keje ni, mitok ape pun dt best giler
Hubby sgt2 sporting dan memahami keperluan si isteri d rumah.n
Ini semua adalah terapi stress, he doesn't his wife to stress at home. Build hobby selain main fb katanya.  Alhamdulillah

Soon, I nk kenwood kmix mixer pulak, pastu nk embroidery machine
This 2 thing mmg dh berhabuk dlm wishlist.
Rasanya for mixer I have to save my sahm allowance but embroidery machine tu kalau la I get pregnant 3rd baby, in sha Allah daddy blh hadiahkn ♥♥♥

Pray pray hard cpt la mak peknen :p
Twin!!!!

No comments: