How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Wednesday, March 5, 2014

Wednesday activity : Art * fruits and vegetables stamps

Salam, 
Ni pun backdated entry,  this was last week activity.
Memang setiap hari rabu adalah hari art sedunia hahaha
Kenapa rabu? Sebab kebetulan 2 bulan ni I enrolled kn koko art class kt appleking,  but start April ni I nk stop instead buat art class sendiri kt rumah.  Jimat and I tahu sejauh mana anak I pergi.
Tak lama pun dlm 1 jam ja, budak kan blh x monitor kang jd belacan hadil seni diorg nih.
Tak boleh lelama pasai princess Daisy tu kang boring dia mula menjerit2.

So jd SAHM bkn dok goyang kaki kt rumah,  selain routine housewife,  mommy, chef , I oso jd teacher, tailor,  baker, doctor dan mcm2 lg kira supermom la...
Tp itu tak bermakna daddy x jd superdad, sebab I won't touch men's job at home hahaha (mop lantai, cuci toilet,  cuci kereta, tukar bedsheets tu sumer men job tau kt rmh I ) hahahaha

* love you so much honey mmuuuaaahhh! !!

Okey, berbalik pd citer sahm td, bebenor nye nk kabo, I buat simple schedule
Isnin dan selasa I will teach writing abc and 123
Rabu I teach art
Khamis I teach reading
Jumaat is piano lesson
*setiap hari ada 30min slot story telling by mommy selain bedtime story.
Sabtu dan ahad is free n easy sbb sabtu ptg koko ada piano class, pastu daddy bawa him go for cycling,  sumtimes swimming,  cuci kereta and blk kg ka. So I didn't fix activity on weekend.  It's more time to get together with daddy.

So this is last Wednesday punya art xtvt, fruits and vegetables stamps
Guna apa aja yg ada d dapur ku.
1st time ni ajarkn ke koko, guna poster colour biasa aje yg terjual d kedai buku.
Kalo kamu rajin,  buat le finger paint sendiri. I busy hahaha
Lg pun koko dh besar, he no longer put or eat those paint.

So, blh buat di rumah kan...

No comments: