How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, May 30, 2011

Jom shopping baby food ;)

 Organic Oats for Baby....me beli dari Eu Yan Sang semasa cari bird nest untuk my mom...Harganya I lupa pulak,,,mebi dalam RM8 gitu.....Balik rumah, I trus blend halus & keep in container.
So bila dah siap belnd halus, senang untuk I hidangkan my baby selepas balik dari kerja...Just add in bit hot water & mix with fruits puree. Siap ,mudah & berkhasiat...makan nasi hari-hari pun boring jugakkan...hehe

 Yang ini adalah Organic Wheat yang juga saya dapati dari Eu Yan Sang...harganya RM22...agak mahal sikit namun memang baik untuk baby. Juga saya gunakan untuk di campurkan ke dalam my baby fruits puree...agar lebih pekat , kenyang & berkhasiat. =)

Ha yang ni bukan untuk baby....tetapi ia untuk toddler...namanya Chia Seed. Bukan setakat untuk toddler malah untuk seisi keluarga...Me & my hubby mengambil Chia Seed ini sudah hampir 2 bulan.
Harganya RM60...mahal? Ia tidak lah mahal jika dikira khasiat yang terkandung di dalamnya....More info jom click sini --> http://www.halvia.com/

Bagaimana cara untuk menikmatinya? Just campurkan 1 sudu makan chia seed ke dalam Tupperware 1.5litte & goncang. Biarkan Chia seed in tenggelam ke dasar tupperware & ready to drink...Ia mampu meningkatkan your daily intake of plain water ;) (ini penegalaman saya sendiri )

Chia Seeds also know as Salvia hispanica, is  a species of flowering plant in the mint family, native to central and southern Mexico and Guatemala. 
Chia seeds help in weight loss, control diabetes, improve heart health, provide energy, anti aging and  helps with constipation.  This is because, Chia seeds contain
  • 8 times more - Omega 3 of Salmon Fish
  • 6 times more - Calcium of Milk
  • 6 times mroe - Iron of Spinach
  • 9.8 times more - Fibre of Rice
  • 2 times mroe - Potassium of Bananas

SESIAPA BERMINAT, BOLEH PM ME: Annie @ 019-2822328
I TOLONG BELIKAN,

RM60 + RM7 Postage fee for Semenanjung
RM60 + RM9 Postage fee for Sabah/Sarawak
via Pos Laju
    My 1.5little tumbler in office with chia seed (no taste no colour)

No comments: