How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, September 28, 2012

Set bersalin yang menjadi pilihan hati


Salam & Good Morning.... yeah.... finally Friday is arrived , happy dapat cuti 2 hari... nak balik Batu Pahat baiki cik Kelly yang kerosakkan gear box tu dan.....
Nak amik kain microfleece dari my MIL.
Wah punya la baik my MIL, early this week bila hubby call nak bagi tahu kami nak balik this weekend, and I ask him to reminder her about the cloth, she said dia dah get ready all the cloth for me! yeay.... happy
Thanks mother :)

But thats not the topic I want to share today, sebab hari ni saya nak share keputusan poll yang saya buat semalam. Topicnya : Brand set bersalin apakah yang menjadi pilihan anda? Kenapa?
Tujuan poll ini bagi membantu saya sendiri & bakal2 ibu atau ibu-ibu lain yang mungkin juga mempunyai dilemma yang sama dengan saya, keliru untuk memilih dengan kepelbagaian product set bersalin yang terdapat di pasaran.


Terima kasih kepada 37 pengunjung blog saya yang sudi menyertai poll ini. Ini lah keputusan atau ranking dari 37 pemdapat:

15 orang vote for Set Bersalin Nona Roguy 
10 orang vote for Tak makan apa2 pun product
4 orang vote for Amway
3 orang vote for Shaklee
3 orang vote for Leesa Formula
1 orang vote for Jamu Orang Kampung
1 orang vote for Sendayu Tinggi

Sekali lagi terima kasih kepada pengunjung blog & rakan-rakan yang sporting dalam menjayakan poll ini.
Its help me a lot! :)

Previously saya menggunakan set bersalin Amway yang hubby belikan. Saya tak tahu harga berapa pun saya tahu guna aja,..bagi saya set bersalin Amway super lengkap dengan bengkung, jamu, teh herba, herba mandian, pilis, herba sapu di perut, minyak urut, minyak baby, dan macam2 sampai tak terhabis product tu saya gunakan. :P
So disebabkan saya tak habiskan product Amway tu, kali ni, hubby tak kasi saya menggunakan product Amway, katanya product Amway dah naik harga & belilah barangan yang hanya saya perlukan. Jangan membazir katanya.
So bila difikir-fikirkan ada kebenaran jugak kan, mentang2 lah the money is not come from my pocket, its doesnt mean I can just simply spent, at the end of the day its our money, family money.

So I consider set bersalin yang simple, since ai dah ada 2 bengkung di rumah, salah satu dari bengkung Amway & satu bengkung pemberian kawan sebelum saya bersalin dulu.
Bila tengok pada vote, lebih ramai yang memilih Set Bersalin Nona Roguy... 
Jika di lihat dari qty setnya pun tidak lah terlalu banyak & membebankan.

Set ini mengandungi:
  • Phytonatal 90 biji - dalam bentuk tablet untuk di makan
  • Akar herbanika 10 paket - dalam bentuk uncang, rebus untuk diminum
  • Minyak herbanika 100ml - minyak sapuan badan dan urut
  • Krim Herbanika Barut 60 g - Sapuan pada perut dan pinggang
  • Uncang Cuci Herbanika 10 paket - untuk jagaan kebersihan dan kesegaran alat sulit wanita
  • Herbanika Lulur - untuk menyental kulit

Setakat ni best price yang ai nampak is RM280 termasuk post, anyone tau harga yang lebih murah? :)

No comments: