How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Thursday, January 3, 2013

saya sedang bersedih :(

semalam saya menangis bila tengok abbie menangis d sekolah... dari keluar perkarangan sekolah, dalam kereta, sampai umah... meleleh jew air mata & air hidung ni....
saya busykan diri kira duit syiling utk mengubat sedih melihat anak menangis.

Hari ni, saya menangis lagi....bila dapat tau emak tersayang dimasukkan ke hospital akibat sakit jantung
YA ALLAH... kalau saya bujang, memang sekarang juga saya pergi drive ke hospital, masalah takde cuti tu belakang kira, janji saya dt bersama emak. Dulu pun masa mak kene viral fever, saya tunggu dekat 5hari... sampai saya sendiri pun demam selepas jaga emak.

Tapi sekarang saya punyai suami, anak & sarat mengandung, saya perlu mendapat izin suami, kelapangan dia. Bila dapat tahu emak masuk hospital tadi , terus saya inform hubby, hubby ckp esok kita melawat, sebab jarak hospital dgn rumah jauh, kesian pulak abbie nanti kalau gerak malam dh la tak leh masuk ward, pastu takde tempat tdo. harap2 mak tak apa2, tadi call emak, mak boleh lagi cakap macam biasa, semoga mak cepat sembuh......
sayang mak, kenapa mak buat keje sampai penat huhuhu

mak, maafkan anak mak ni ya..... anak mak sayang mak sangat2.....
halalkan segala yg termakan, terminum & terkasar bahasa, tak pernah terniat nak lukakan hati mak...
deep in my heart , you r my precious one, the one i love the most!
dah jadi ibu ni, anak mak ni tau sebanyak mana kasih sayang mak pada orang,....
YA ALLAH , panjangkan lah umur emak ku....
ampunkan lah dosa emak, berilah kebahagiaan dunia & akhirat untuk emak.
Amin-amin-amin, Amin Ya Rabbal'Alamin

1 comment:

Anonymous said...

sabar yea mommy...Allah always there ....