How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, December 5, 2014

cara mudah rawat kulit melecur


Cara mudah rawat kulit melecur dengan shaklee multi-purpose herbal blend cream
Salam semua,
Hari ni saya nak share satu lagi shaklee product yang menjadi favourite saya, yang bagi saya harus ada dalam handbag saya kemana saya pegi. Saya suka promote dengan ayat saya sendiri, bukan copy paste macam yang lain buat sebab saya consume sendiri, rasa best then saya share sebab apa? Sebab saya care. Rasa rugi kalau tak ada crwam ni di rumah.
Apa taknya multi purpose tu maknanya pelbagai kegunaannya.  Selain Melembutkan kulit yang kasar, pecah macam di tumit kaki, toes , siku, lutut , al maklum saya ni jenis suka drive tak pakai kasut, so selalu dan semakin hari kulit kaki especially tumit dan ibu jari kaki tu jadi kasar. Tambah lagi jadi housewife sepenuh masa, silap2 boleh kena kulat air. Tapi Alhamdulillah dengan cream ni, dah takde lagi kulit kasar dan keras kat tapak kaki tu.  Kalau tak sangat la tak selesa pasai punya kasar sampai bila berselimut tersangkut selimut tu kat kulit kaki tadi, nah amik ko, memang teruk akibat memandu tanpa kasut.

Selain Melembutkan kulit yang kasar, kalau macam dalam photo atas tu, akibat clumsy nye saya di dapur, tersentuh la pulak cerek panas, adussss pedih ya amat, tapi cepat2 saya sapu dengan cream ni Alhamdulillah cooling je rasa, kesan merah pun tak ada. Memang sesuai untuk disapu pada yang terkena cerek panas ka, minyak panas ka. So standby je.

Lagi kegunaan dirumah ni yang sangat la popular ialah menghilang kan kesan bintat atau kegatalan akibat gigitan nyamuk atau semut atau serangga.  Anak2 saya semua jenis manja, gatal sikit, bintat sikit "mommy,  itchy,  please put cream", kalau dulu saya guna cream M, but kecik aje cream tu harga sama aja dgn yang ni tp susah nak dapat.  Seriously I don't trust mopiko.
So bila 1st time perkenalkan cream ni kat anak, diorang pun suka,  bau kesegaran dan kesannya cepat menghilangkan kegatalan dan bintat.
So tak de la istilah anak dok menggaru sampai berkudis atau berbekas parut.

Kalau setakat luka kecil akibat budak baru pandai jalan jalan jatuh ni pun bagus di sapukan bagi mengurangkan pedihnya dan elakkan berparut. Ni pengalaman sendiri la, daisy yang kalau di bawa evening walk mesti kadang2 terjatuh terluka sikit kaki atau lututnya, anak dara, mana boleh terluka sikit, auuuwwwww katanya, put cream. Sebiji macam koko nya,  selagi tak letak cream, selagi tu dia mengadu sakit, tapi mujur la ada Shaklee multi purpose herbal blend cream. Fuuhhhhh no stress :)

Ini pengalaman saya sendiri,  anda bila lagi nak merasainya?
Jom pm or wassapp saya Annie Tay 0192822328

We Love, We Care & We Share

 Take care & comb your hair,
From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: