How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Wednesday, December 3, 2014

Nikmati minuman kegemaran anda dengan ESP Shaklee


Kebiasaanya saya akan mulakan hari dengan bersarapan dengan ESP Shaklee sebagai pembekal tenaga sepanjang hari.
Saya suka campurkan 2 or 3 tbsp instant oat dengan 1 tbsp milo, campur sikit dengan air panas, kacau2 kasi oat lembut sikit (saya tak suka minum oat yang dah kembang) then campur dengan air masak sejuk (sebab kita tak mahu suhu air lebih 40 darjah) , kemudian baru campurkan ESP 2 tbsp,  kacau dan minum.  Saya akan makan dengan 2 keping roti serat yang disapu peanut butter atau nutella atau jem atau kaya.
Itu lah sarapan pagi yg rutin bagi saya, dan sangat sesuai diamalkan semasa dalam pantang kalau anda nak kurus semasa berpantang. 
Bila tea break ptg atau supper pun boleh minum macam ni sambil bertemankan biskut Jacob Weetameal m especially musim hujan ni, seriously NO GUILTY!  Dari you all makan cake or any high calories food kan, ha...
Pastu maintain minum 3 litre air masak sehari buat anda rasa kenyang,  ha boleh kurus tanpa berlapar dan sihat kannnnn

Orange and Green Apple juice mix with Shaklee ESP

Kalau yang tak minum milo, boleh jugak campur dengan Horlicks atau apa saja minuman kegemaran andam macam bagi mereka yang sering busy dan tak sempat pergi keluar lunch terutamanya bagi mereka yang berkerjaya, apa kata anda standby mesin juicing yang popular sekarang ni "Shake n Shake" tu kan, pastu mix kan dengan ESP, kacau dan minum...perghhh kaya dengan serat, vitamins dan protein.  Kan cukup tu memenuhi keperluan diet seharian anda.

Resepi Shaklee ESP

ESP bukan setakat untuk kurus, tapi terlalu banyak sangat kebaikan dan kelebigan kerana protien merupakan keperluan utama badan untuk membina tisu baru. Protien boleh buat anda kurus dengan rasa mengenyangkan,  buat kulit anda cantik, membantu masalah thyroid,  membantu menambahkan pengeluaran susu badan dan banyak lagi.

Kebaikkan Shaklee ESP

Apa tunggu lagi,  jom Pm or wassapp 0192822328 Annie Tay untuk dapatkan ESP anda sekarang :)


We Love, We Care & We Share

 Take care & comb your hair,
From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: