How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, December 1, 2014

tips dan cara mudah nak kurus kan badan

Set kurus shaklee
 Setiap orang (tak kira lelaki atau wanita) pasti inginkan berat badan yang ideal,  orang kata badan yang sedap dipandang, kita berasa selesa dan puas hati dengan berat badan dan saiz badan kita, dan yang penting nak kurus dan sihat.
Tak nak lah ambil pil kurus sampai mendatangkan side effect seperti berak2 sakit perut, atau merosakkan buah pinggang atau pun terpaksa berdiet kelaparan semata2 nak kurus.
Sebelum bertindak untuk kurus,  kita kena tahu berat badan sekarang, pengiraan BMI untuk berat badan yang ideal, ade orang memang berat tapi dia tinggi,  so kadang2 tak nampak gemok pun kan. So sebelum bertindak ke arah nak jadi kurus, tahu berat badan, ketinggian dan kira BMI kita.
Macam mana nak kira BMI ? Boleh klik kat sini ---> pengiraan BMI (Body Mass Index)

Bila dah tau BMI baru lah kita set kan target atau matlamat kita, berat yang kita nak achieve.  Atau kalau sekarang kita pakai baju size L, mungkin kita target nak pakai baju size M. So we work till we get what we want. Macam saya, sebelum berkahwin saya pakai size S, bila dah kahwin, saya pakai size M, tapi sedar tak sedar size semakin naik jadi L la pulak huhuhu
So saya punya target nak balik berat anak dara, dan kalau boleh nak balik pakai underware free size hahahaha
Contoh la tu kan :p

Testimonial penggunaan set budget kurus shaklee selama sebulan

Bila kita ada target, so tak akan timbul persoalan macam di bawah "sampai bila nak ambil set kurus ni?" It's sound odd kalau saya yang jawapkan kan...
Sebab pada saya, kalau dah dapat berat badan ideal, tak salah kalau nak stop atau nak continue supaya berat tadi terus maintain.  Bukan apa, anda tak perlu nak bersenam peluh2, pegi gym susah2 bayar fees yang mahal untuk kurus.
Cukup makan supplement semulajadi yang dijamin selamat (jika dimakan mengikut aturan yang betul) pasti saya akan bagi free consultation jika anda mendapatkan products ini dari saya (annie tay 0192822328).

Disini saya kongsikan testimonial dari mereka yang mengambil supplements set kurus shaklee selama sebulan dah boleh nampak perubahan nya.
Cukup sekadar buat kerja seharian, minum 3 litre air sehari untuk memastikan diri anda sentiasa kenyang. In sha Allah
Jika mereka telah merasai perubahan nya, anda bila lagi?

Testimonial penggunaan set kurus shaklee selama sebulan
Jangan malu, jangan segan, PM or wassapp 0192822328 Annie Tay



We Love, We Care & We Share

 Take care & comb your hair,
 From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: