How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, November 28, 2014

Kebaikkan Shaklee Alfalfa


Sepanjang 2 bulan saya bergerak aktif dalam perkongsian product Shaklee ni, 
Antara product yang terlajak laris yang menjadi pujaan ramai adalah Set Kurus Shaklee. Saya sangat gembira sekiranya anda anda di luar sana yang mempunyai masalah berat badan berlebihan dan ingin memiliki berat yang ideal,  PM atau WassApp saya agar kita dapat sama berkongsi tips dan cara mudah untuk kurus dengan budget mengikut kemampuan anda.

Set kurus shaklee terdiri daripada :
Lecithin/Omega Guard yang berfungsi untuk membakar lemak.
Alfalfa/Herba-Lax untuk menyingkirkan lemak
ESP/Cinch untuk membina tisu bagi mengelakkan kulit mengeleber.

Set yang terlajak laris adalah set budget kurus yang mengandungi Lecithin dan Alfalfa dan kebiasaanya mereka mengambil sekali ESP.
Disini, saya ingin berkongsi dan mengupas tentang kebaikan Alfalfa dahulu,  kerana Alfalfa merupakan product cinta pertama saya dan shaklee,  yang juga merupakan Signature product terawal Shaklee. 


kenapa aku memilih Shaklee ? Sebab Alfalfa shaklee mengubati penyakit keputihan yang aku alami setelah sekian lama.

                                 l
Shaklee Alfalfa tersedia dalam 2 size botol
S - 330 biji
L - 700 biji

Khasiat dan kelebihan Alfalfa Complex Shaklee

Khasiat dan kegunaan Alfalfa

Banyak sangat kebaikan Alfalfa shaklee ini, selain  Alfalfa menurunkan bacaan jaundis atau kuning pada bayi, ia juga merupakan cara mudah untuk atasi jangkitan kulat pada kulit, merawat keputihan dan pelbagai lagi.

Kerana itulah, amat dicadangkan bagi setiap wanita terutamanya yang sudah berkahwin untuk memiliki sebotol Alfalfa.
In sha Allah rumah tangga kalian akan bertambah erat. ♥♥♥


We Love, We Care & We Share

 Take care & comb your hair,
From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: