How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, November 3, 2014

Omega Guard Beli 6 percuma 1


Ha lai lai lai....
Kalau bulan lepas ada promosi ESP beli 6 percuma 1 dan free membership, Bulan ni Shaklee bermurah hati lagi mengadakan promosi Omega Guard Shaklee la pulak Beli 6 percuma 1.
Tak cukup dengan tu , kalau rasa 6 botol tu banyakkk sangat, anda boleh beli 2 botol dengan 5% discount.

Ha sangat menarikkan,  bukan hanya untuk anda tapi untuk semua. Omega Guard Shaklee sesuai untuk : 
  • Ibu yang sedang hamil , jom ambil Omega bagus untuk perkembangan otak janin anda. Nak anak bijak kan, Nak hamil dengan sihat tanpa mengalami pertambahan berat badan yang mendadak kan? Omega Guard Shaklee la caranya.
  • Ibu yang sedang menyusukan bayi, atau ibu yang sedang dalam berpantang, siapa yang dalam pantang tak mahu kurus? Semua nak kurus, nak balik kepada berat asal, kalau boleh berat masa anak dara kan hehehe tapi dalam masa yang sama tak boleh berdiet, nanti anak tak cukup susu, susu kurang, ha risau..risau jadi stress, stress lagi tambah kurangkan susu, so dengan pengambilan Omega Guard Shaklee, anda boleh menyusukan anak dengan tenang dalam masa yang sama boleh kurus tanpa berdiet tanpa disedari anak yang disusukan juga mendapat khasiat yang terkandung di dalam Omega Guard Shaklee iaitu minyak ikan Omega 3, DHA & EPA yang sangat baik untuk perkembangan otak bayi bagi menghasilkan anak yang bijak dan membina imun system bayi dan ibu tadi dari sebarang penyakit.
  • Anak yang berusia 1 tahun ke atas, Otak bayi sentiasa berkembang dari janin sehingga mereka membesar, oleh itu amatlah penting bagi mereka untuk dibekalkan dengan omega 3, DHA & EPA samada melalui susu ibu/formula atau diet pemakan seharian mereka seperti salmon, telur dsbg. Namun cukupkah intake omega 3 , DHA & EPA melalui menu pemakanan harian anak anda tadi? Jika anda benar-benar concern dan mahukan anak yang bijak dan cepat dalam segala segi dan mempunyai sistem pertahanan badan/immune system yang kuat, Omega Guard Shaklee ada solusi yang terbaik. Di set anak bijak shaklee anda ditunjukkan cara bagaimana nak bagi makan kapsul omega guard shaklee ini kepada anak anda semudah 123 :)
  • Mereka yang mengalami masalah kesihatan, seperti jantung, asma, masalah sendi,gout, strok, tekanan, high cholestrol dan banyak lagi.

So apa tunggu lagi, bulan ni aja ada promosi hebat macam ni, tak mampu ambil 6 botol, ambil 2 botol, kalau masih tak mampu ambil 1 botol pun masih berbaloi2.

Jom cepat2 PM/Inbox/WassApp saya Annie Tay di talian 0192822328





We Love, We Care & We Share

Take care & comb your hair,
From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: