How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, November 10, 2014

32 weeks update

 Last Saturday mommy pegi check up baby kat Kpj,  check up for 32 weeks , Alhamdulillah everything goes smooth.
Mommy nye berat baru 63.2 kgs (compared masa pregnant Daisy dah 68kgs masa 32 weeks)
Berat baby pun dah 2.1 kgs (masa daisy dulu 2.2kgs)
Baby head dah turun bawah, fuhhh very glad.
So far nampak macam baby normal size, maybe koko size, tp masih tak pasti sebab kalau koko dulu lahir 2.66kgs ajew, daisy pulak 3.91 kgs,
So doc kata it's hard to say baby big or small. Kene tunggu sampai masanya nanti, so after this dah mula 2 weeks check up.
Doc kata boleh normal, tapi kalau kali ni czer, next baby kene czer jugak la adoiii

Tetiba mommy rasa nervous,  I told hubby I dah experienced both normal birth and ceaserian,  both I lalui tanpa rasa nervous (except masa process czer tu bila bius sampai ke tgn and I started yawning,  I said don't sleep pls don't sleep,  sebab I takut tertidur dan terus TERTIDUR, I pray I want to see my baby and my family again) huhuhu
Tapi Syukur everything goes smooth.

So bila ai decided ok this 3rd baby can go normal, I rasa takut hahahahaha
Sebab masa 1st baby kita main gambateh jew, Alhamdulillah d permudahkan
2nd baby I just let the doc do their work, ikut tingkap kan
Bila 3rd baby tetiba lak dtg perasaan nebes, aiyooo
Ai told hubby,  I rasa cam scared la pulak, hahaha
Hubby said, I will be with you in labour room same during 1st baby dulu, u don't worry.
Yang best is he mentioned,  u nak apa, gelang besar pulak lepas ni?
Haa? Kalau u nak bg untuk injek semangat I apa salahnya, tp I tanak gelang tgn, I nk gelang kaki hahahaha
Hubby said, no problem.

Aiyoooo sporting giler kentang betul hubby I, ni yang nak buat senaman push push ni hahahahaha

Neway, I m so happy, I didn't gain so much weight during this pregnancy but my baby still in the right track. Picture shown scan photo by doc lee during 32 weeks.  I takde high blood pressure,  takde masalah kaki krem during sleeping,  takde kaki bengkak, takde masalah diabetes.
I think this is the result bila I focus taking Set Mengandung or set hamil shaklee.
Tu la diet atau supplements terbaik semasa mengandung.



We Love, We Care & We Share

 Take care & comb your hair,
 From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: