How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Wednesday, November 26, 2014

Cara mengawal penyakit kencing manis / diabetes dengan set supplements Shaklee


Salam semua,
Recently terpanggil untuk membuat perkongsian tentang cara mudah mengawal penyakit diabetes atau kencinv manis yang merupakan penyakit popular di kalangan rakyat malaysia. Tak kira pada usia tua atau muda, anda mudah di terjah dengan penyakit 3 serangkai ini akibat dari cara pemakanan seharian kita yang suka bermanis2, (manis mulut atau manis senyuman tak apa) tapi kalau dalam sehari asyik minum air manis, makanan pun penuh dengan manisan, tidak hairan kalau dalam usia 30an pun sudah mempunyai bacaan gula yang tinggi dalam darah.

Bagi mereka yang mempunyai ibu bapa, atau pasangan atau diri sendiri atau yang sedang hamil namun di diagnosis kan mempunyai kandungab gula yang tinggi dalam darah, cubalah untuk elakkan kebergantungan kepada ubat ubatan moden.
Lihat pada diet seharian kita, mungkin ada baiknya jika anda mengurangkan gula dalam makanan dan menambahkan manis dalam senyuman hihihi

Apa kata, anda cuba set asas diabetes atau kalau ada budget lebih tambahkan GLA dalam set tersebut. In sha Allah,  dapat menurunkan paras gula dalam darah. Set shaklee yang di syorkan untuk penghidap kencing manis adalah seperti dibawah:

Cadangan set asas untuk pesakit diabetes
Iaitu B-Complex dan Zinc-Complex

Cadangan set budget untuk mengawal penyakit kencing manis / diabetes
Fungsi:
B COMPLEX - Menukarkan makanan kepada tenaga iaitu menukar lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga sekali gus mengurangkan masalah keletihan.

GLA - menghalang komplikasi diabetes dengan cara merendahkan guka dalam dafah, berkesan untuk mereka yang mengalami diabetes semasa mengandung/hamil dan usia tua. Ia meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula dalam darah yang tinggi.

ZINC - membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin dan seterusnya memperbaiki diabetes. 

Nak special price? Jom PM/WassApp 0192822328 Annie Tay


We Love, We Care & We Share

 Take care & comb your hair,
 From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: