How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Sunday, November 2, 2014

Tahniah!!! Ramai kawan2 yang memberikan khabar gembira :)

Recently, dalam satu minggu ramai kawan2 rapat mommy yang pm or WassApp bertanyakan tentang set hamil shaklee ni, kebanyakkan baru mendapat perkhabaran gembira akan kedatangan orang baru :)
Tahniah tahniah tahniah!!!

Memang mommy suggest depa ni untuk mengambil supplement hamil shaklee semasa mengandung, pasai apa diri sendiri dah dapat merasai perbezaannya .
Anak sulung mengandung tanpa ilmu, makan supplement campur, janji ade amik iron, zat besi dan calcium kan...pegi klinik goverment mkn yang depa bagi kecik2 halus sangat (cukup ke?), pegi klinik swasta mereka bagi Obimin, katanya all in one vitamin (cukup ke?), pastu rajin ke mommy pregnant tu minum susu hari2 mencukupi keperluan ibu dan bayi dalam tu?

Moh baca perkongsian pengalaman mengandungkan Dhiya & Daisy di sini.

 Masa mengandungkan anak sulung gemor sungguh makan coklat, dark choklat pulak tu, heaven sungguh, suka makan nasi lemak, kalau weekend makan 2 bungkus nasi lemak, pernah makan sampai termuntah hahaha, tu yang masa tu berat naik dari 52 kilo kepada 72 kgs, ha amik ko 20kgs aku gain weight masa mengandung anak sulung. Masa kandungan baru 5 bulan dah kaki bengkak, bila masuk 8 bulan kerap sakit kepala, doc check BP naik, doctor kata tu simptom atau tanda pre-eclempsia (mujur takde kencing manis je).
Bed rest seminggu, ngam ngam masuk week 37 terus bersalin, keluar baby tak besar pun, 2.66 kgs ajew hohohoho lepas bersalin amik set bersalin Amway, dapat turun dan maintain 55kgs (kan dah terlebih 3 kgs dari sebelum mengandung..errkkkk)

2nd pregnancy, iaitu sewaktu mengandungkan Daisy, saya jaga makan sikit, takut ooo kalau pre-eclempsia lagi, bahaya boleh bawa maut either ibu atau anak, atau kedua2nya huhuhu
Rajin lunch dengan hubby makan vegetarian food, dah mula amik ESP sebab dalam tu girl kan, nak bagi kulit cantik, putih melepak, dan yang utama, susahnya aku nak minum susu adeiiii
So masa ni berat sama jugak naik sampai 72kgs, tapi berat asal 55kgs, maknanya saya gain 17kgs jugak tu...cemerlangkan....tapi baby yang lahir pun cemerlang, 3.91 kgs ha hambik ko, sampai terpaksa keluar ikut tingkap daa....
Tapi Alhamdulillah, lepas bersalin ambil set bersalin Nona Roguy dengan Alfalfa, ESP & Omega (masa ni tak pikir nak kurus, just fikir nak bagi anak yang disusukan ni bijak) Oh ye masa 3rd trimester lagi dah start amik Omega Guard Shaklee, so just continue selepas bersalin.
Hasilnya memang amazing, dalam masa 6 to 7 month, saya bukan setakat dapat balik berat sebelum mengandung, tetapi jugak berat anak dara you....
Saya ada kongsi kan testimonial di sini
memang seronok giler la, sejak tu memang keyakinan terhadap product shaklee bertambah.

Dan dengan itulah bila saya pregnant ajew anak no 3 ni, terus saya daftar jadi member shaklee sebab keahliannya adalah seumur hidup dengan hanya perlu membayar RM75 atau membuat pembelian sebanyak 200uv atau bernilai RM650 dapat free membership (saya dapat free ngeee :P )
So sepanjang mengandung ni saya mengambil supplement shaklee Alhamdulillah tetap sihat, cergas bertenaga menjalani aktiviti seharian menguruskan rumahtangga dan anak-anak (not easy tau jadi SAHM) malam pula saya jd crafter, menjahit sampai pagi hahaha, mana datangnya energizer battery tu kalau bukan dari SHAKLEE make you feel Amazing and look Amazing! 
Sebab sekarang saya dah pun 31 weeks pregnancy tapi Alhamdulillah tak ada bengkak kaki atau water retaintion, kebas atau krem kaki tangan seperti yang saya alami semasa mengandung sulung dan masih mempunyai berat yang ideal, iaitu pertambahan berat yang tidak terlalu banyak dan mendadak, now only 62 kgs. huh...besar harapan saya agar saya tak naik melepasi 70 kgs lagi .



Oleh yang demikian, saya amat-amat mengalukan kawan-kawan yang PM saya tu mengambil set hamil shaklee, kalau pun tak berkemampuan, ambil la set budget pakej A, terbaik jika mengambil pakej D.

Apa pun, PM/WassApp saya untuk consultation lebih terperinci mengikut budget dan keperluan diri anda. Tapi ingat, product shaklee tidak lah mahal seperti yang disangkakan.
Hubungi saya untuk best price.

Happy pregnancy my dear friends :)

We Love, We Care & We Share

Take care & comb your hair,
From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: