How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Tuesday, November 11, 2014

Cara atau petua mudah nak kurus

Dah 2 bulan saya betul2 ikut dan sahut cabaran minum 3 litre air masak sehari, bukan setakat untuk kurus malah untuk nak dapatkan kulit yang cantik, tidak kusam dan tampak muda ceria dan sihat.

Apa tips paling penting untuk kurus?

~kena banyak minum air kosong~

Mudah nya nak kurus, minum air kosong jew...
Macam Najwa Latif nyanyi tu......kosong.....kosong......

Kenapa air kosong?

>sebab air kosong mengenyangkan,jadi kita makan pun kurang.
>sebab air kosong membantu detoks segala yang tak perlu dalam badan kita
>sebab bila kurang air, kita rasa lapar dan nak mengunyah je. Cukup air,kompom perut rasa kenyang dan tak nak mengunyah dah

Saya tak suka minum air kosong,macam mana?

> saya amalkan omega guard shaklee,omega guard membakar lemak dalam badan dan menyebabkan kita sentiasa haus,jadi dengan sukarela says akan minum banyak air kosong tanpa paksaan. Selera makan pun akan kurang.
>tengah tido malam pun rasa dahaga jika tak cukup air,jadi setakat 3 litre tu senang ² je minum

Bagaimana nak dapatkan omega guard shaklee?

Jom pm saya terus/call/wassapp/wechat 0192822328

Bulan ni ada offer beli 2 botol dt 5 % off or
Buy 6 free 1

No comments: