How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, February 17, 2012

Saya sedang berpantang

Selama 9 bulan dari saya keguguran, saya suffer from a sickness that hard to cure [habis makan ubat ia datang balik] memang stress.
Today, I try new way of medicine...from India.
Bekalan ubatan untuk 2 minggu it cost me RM230.50 WAHAHAHA
Namun untuk menjadi sihat, wang ringgit tidak menjadi hal, itu kata suami saya [he really supportive]
Antara makanan yang should I avoid such below:
Say NO to below food!
*      Yogurt , Cheese, Butter, Jem, Kaya
*      Egg, Prawn, Crab, sugar
*      Peanut & almond ect
*      Banana, Papaya, Mango, Durian
*      Brinjal , yellow pumpkin, mushroom, tofu

Have enough sleep & no stress
Please help me to pray, semoga saya cepat sembuh & kembali seperti sedia kala.
Amin :)

No comments: