How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, July 11, 2014

3rd baby @ 12 weeks pregnancy

Ini kisah aku dan denggi disaat kandungan mencecah 3bulan, ngam 12minggu.
Saat yg mencuakkan, dimana sepanjang 6 hari aku di hospital,  nurse dan doctor keep on asking "ade bleeding tak?" 
Rupanya denggi boleh membawa kepada keguguran kandungan.
Alhamdulillah aku bersyukur, baby dlm ini kuat dan tuhan menjaganya utk ku.

Sepanjang 6 hari si hospital,  anak2 dibawah jagaan suami dan MIL. Terkejut aku melihat anak dara ku daisy yg baru saja 2 bulan putus susu badan dgn ku namun tidak pernah berpisah tidur dgnnya, tidak menangis ditinggalkan dgn naynay nya, tidur mlm tanpaku, ya namun tidak boleh hilang dr mata daddynya. Dia seolah memahami derita ibunya. Ya Allah aku sgt terkejut dan bersyukur.
Suami sampai mengambil 1minggu cuti gara2 menjaga anak, aku di hospital sendirian, hanya dilawati di waktu pagi dan ptg atau mlm sahaja sbb si abg bersekolah.
Masa tu selera makan ku mmg menjunam, semua mkn hospital aku bazirkan ke tong sampah, sampaikan bila doc kata aku harus mkn berteman, mlm tu aku merajuk dgn en hubby,  lepas anak2 tidur, dia dtg temankan aku, bungkuskan mknan alahai...kasihannya dia. Yg dirumah mahukan daddy, yg di sini mahukan suami :p



No comments: