How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, July 11, 2014

Father's Day celebrations @ melaka bandaraya bersejarah

Jam menunjukkan jam 1220am pagi, dah 2 mlm aku tdo tanpa hubby disisi, apa nak buat demi tugas untuk menyara anak dan isteri. Disebabkan kesukaran untuk tidur, mlm tadi aku merempit menjahit dress for daisy, malam ni kunun nya nak potong kain untuk buat pajamas daisy, tapi malas la pulak. Aku sekadar melandingkan diri di atas tilam sambil meneroka alam cyber ini.
Tetiba teringat untuk menerjah blogku yg bersawang ini, last entry few moments back aku ckp nk update blog, iya mmg byk sgt yg tertunda sampai aku malas nk memblogging.  Siang aku tak punya masa, kalau mlm aku lebih suka menjahit dr menghadap tablet ni.huhuhu
Tapi sayang jugak kalau biarkan gambar2 ni di dlm draf sajakan, moh aku cuba kemaskini semampu yang boleh.

Kisah mothers day celebrations aku kiv sbb gambarnya aku kne korek tah d mana.
Ini cerita ttg father's day yg lepas #throwback
Kami ke melaka sesaja jenjalan bawa anak2 ke zoo melaka yg hampeh lagi tak di galakkan pergi ya puan puan yang blm pernah pegi dan bercadang nak p.
Kami jugak utk ke2 kali nya bawa anak2 naik river cruise. 
Kami stay di mahkota hotel yg pada ketika itu memberikan service yg kureng jugak pasal masalah card lock pintu yg malfunction,  dh tau rosak, hotel lama, cer invest sikit tukar lock tu.
Kebetulan la pulak balik dr melaka ni, odw lagi aku dh seram sejuk, rupanya aku kene denggi. Demam tinggi tak hengat. Sampai 39.8c sejarah dlm hidup demam tinggi mcm tu berlanjutan, sebab aku pregnant,  hari ke2 aku dh g terjah hospital,  walaupun hospital columbia asia and kpj penuh pd mlm nya, siang tu aku g lg kpj and buat blood test, aku tipu yg aku dh demam 3 hari, Alhamdulillah kuasa tuhan, masa tu jugak dt tau aku positive denggi biarpun platlet tak low sgt. Terus plak ade ward kosong hahahaha
6 hari jugak aku kat situ, hari2 nurse dan doc tanya ada bleeding tak? Mmg cuak gila, but Alhamdulillah sbb ngam2 lepaa 1st trimester,  Alhamdulillah sekali lg baby inside kuat, doc scan tak ada apa2. Doa2 baby di dalam sihat sempurna sifat dan akalnya sehingga melahirkan.
Baru ku tahu bahaya nya denggi pada ibu yg mengandung.
So hati2 ya, pada sesiapa yg mengandung tu, kalau dmm cepat2 g jumpa doc buat blood test and scan baby, namun kuasa tuhan, hanya DIA yang mampu menjaga si kecil di dalam ini.
Sehingga bertemu lagi, in sha Allah next entry  tertunda. 



No comments: