How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, July 11, 2014

Warming up my sewing machine


Kenapa warming up?  Ini cerita lama #throwback few months ago, kalau skrg mesinku dh kompl penat kene rempit hahahaha
Masa aku tau pregnant , mabuknya kali ni lain sikit, teruk dr yg lepas2, so hanya bila nk masuk kandungan 4 bulan br aku rasa segar, rasa rajin dan bertenaga. Masa tu aku rinduuuuu bangat sama bff nv50 ku.
Aku warming up dgn buat cover keyboard koko ni, kasihan beli mahal2 dibiarkan berhabuk.
Bila ada yg tegk aku buat cover ini, ada yg minta aku buatkan iron board dia, Alamak,  iron board aku pun masih beralaskan kain pelikat hahahaha
Kain ni puas jugaj ku cari, actually aku nk cr kain yg keyboard hitam putih sajok, tp xee la, ini pun jadilah kannnn

Pastu aku kasi lagi panas dgn buat bekas pensil warna dan bekas pensil tulis koko,  pastu aku buat lg bekas pensil meimei hahahahha
Tapi itu lah, bekas pensil meimei dh jd hak milik si jijah, masa raya anak kakak ku berkenan sudah.
Kenapa aku gigih membuatnya? Pasal masa di hospital MIL aku g buang bekas pensil anakku, sampai bila aku blk puas aku cr pencil dan pensil warna si anak. Tu yg pakat jd rajin membuatnya hihihi
Dulu2 aku rasa m3njait dgn zip ini susah,  tp bila dh selalu eh takde la seronok baaaa
(Psst jgn tanya kenapa aku buat slang sabah swak, aku sukaaaaa ) :)

Ok la, jam sudah 1.04am, aku harus tido skrg, keep ky promised to my hubby even he is not around to sleep latest by 1am.
Ok in sha Allah esok aku update lg blog ini dgn cerita2 basiku hahahaha
Good night

No comments: