How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, July 11, 2014

My new kitchen gadget

Semasa di dalam ward, barang2 yg aku beli dr UK pun sampai, makanya en hubby dgn paksa rela di collect brg d bangi. Aku telan air liur sajok menahan sabar mau tengok,  mana tak nya , balik2 dr hospital MIL aku parking kotak2 ni bawah sink aiyoooo
Dengan kotak airfryer
Aku moody sudah, dah la blk hospital MIL terus nk blk johor, tgk pulak rmh ku sudah habis dikemasnya disusun atur ikut kesukaan dia, aku kadang2 jadi tak suka. Mcm rumah ku bkn rmh ku, kene pening mencafi mana itu ini sbb dia main simpan ikut selera dia dan main buang mana dia rasa tak perlu.
Disebabkan itu, walaupun sudah keluar hospital,  only after 2 weeks aku br ada mood restructure blk especially dapur ikut swlera ku dan membuka kotak2 ini.
Ya....ia bisa buat aku tersenyum semula.....
Merah itu sexy dan gorgeous you
I like!!
Itu bun merupakan percubaan pertama aku dgn breadmaker tu, aku guna tepung gandum sajok tp mmg x best. Nk meroti kene gunalah tepung roti.
Tp Alhamdulillah utk hari ini skills merotiku sudah up sikit hehehe
Seronok meroti u :p

Hanya itu mixer saja aku masih jarang guna, only masa raya buat cookies or baking cake, kalau bake kek simple2 bhnnya aku masih guna old kenwood mixer tu sbb ringan and aku xde space nk park kt kitchen. 
As for now baking2 ni mungkin 2 minggu 1 kali saja, meroti pun sama, so kira tiap2 minggu akan ada project d dapur ku, namun utk berbiz itu tidak lah, tak cukup tangan aku weihhhh


No comments: