How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Thursday, May 5, 2016

Alhamdulillah lagi perkongsian testimoni dari customer Kimchi kami

Assalammualikum...
Alhamdulillah walaupun penghantaran pada minggu ini ada delay 1 hari (delay disebabkan pihak pos laju) namun Alhamdulillah kami tetap menerima feedback yang baik2 dari customer kami.
Kami telah mencuba yang terbaik untuk memastikan pelanggan kami mendapatkan Kimchi yang diposkan keesokkan harinya, oleh kerana itu kami memilih pengeposan hanya pada setiap hari isnin.
namun jangan risau, jika berlaku kelewatan sebegini, kimchi ini tidak akan rosak, cuma kadar fermentation atau peraman nya berlaku lebih cepat berbanding jika kita menyimpannya di dalam peti sejuk. Jika anda memilih option pos laju, untuk mendapatkan kelazatan yang maxima (hahaha) simpan dulu di dalam peti sejuk, makan kimchi ini semasa ia sejuk baru lah ada ummmpphhh!



Homemade halal kimci by Annie's Kitchen

Kimchi Annie's Kitchen yg mabeles.
Ha siap dapat gelaran Kimchi Mabeles dah ni by Customer dr Johor ni yg repeat order 2 jars. Mula2 test 1 jar, bila dh terasa sedapnya kimchi yg dibuat dengan kasih sayang ni, ha terus repeat 2 jars. Alhamdulillah terima kasih my dear. ðŸ˜˜ðŸ˜˜ðŸ˜˜

Kimchi kami bukan semata2 fermented kobis, tapi juga ada carrots, lobak putih, leeks dan daun bawang. Ha mau tak Delicious and Nutritious. 
Hang pa tak makan sayur pun terus suka Kimchi.

Lagi nak bagi tau kimchi kami TAK ADA MSG atau pun cuka. Kalau ada rasa masam tu adalah peraman kimchi itu sendiri. Lagi lama kimchi di simpan di dlm peti sejuk lagi sedap dan lagi berkhasiat probiotic.
Selain natural probiotic kimchi jugak membantu melawaskan sistem penghadaman. Lepas makan kimchi dah takde istilah sembelit or berak taik kambing lagi (oopppsss 🙊🙊🙊). Serious X tipu.

Apa kata Anda WA 0192822328 terai test homemade kimchi kami yang Freshly made dan Halal ni.
In Sha Allah, Allah bg sedap kimchi kami pasti nk repeat lagi ðŸ˜„


Annie's Kitchen
Halal, Delicious & Nutritious.
WA 019-2822328

No comments: