How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, May 16, 2016

Halal Homemade Kimchi {Customer Feedback} Alhamdulillah

Assalammualaikum...
Syukur Alhamdulillah, project suka-suka saya berkongsi makanan kesukaan saya dengan sahabat handai mendapat sambutan dan feedback yang positive. Ramai rupanya yang tidak tahu atau tidak pernah mendengar apa itu KIMCHI. Bila mereka cuba Alhamdulillah ramai yang sukakannya malah ramai juga yang repeat order. Happy saya kerana mereka suka kimchi saya, bukan kerana duit semata2, tetapi saya suka berkongsi khasiat dan kebaikan kimchi itu sendiri.

Pengalaman sendiri makan kimchi, perut rasa kempis, kalau sebelum ni org tegur, ko kurus tapi perut buncit huhuhu Buncit bukan apa, sebab jarang membuang. Ha sejak makan kimchi, hari2 cuci perut, tu yang selim melim aje perut ni ha. Bukan setakat perut je yg selim, malah hubby puji kulit muka halus dan lembut. Saya ni suri rumah, memang bare face sokmo, takde masa nak make up2,

Mak mertua pun suka kimchi, baru ni saya bawakan lagi sekilo kimchi untuk dia, kimchi ni baik utk turunkan kolestrol , turunkan kencing manis,anti cancer anti obes, macam2.
Mak mertua kata sebab tu org korea kurus2, comel2 sebab diorg hari2 makan kimchi.
Selain meratah kimchi, mak mertua saya makan dengan daun salad. beli daun salad tu, cuci, pastu wrapkan kimchi dan makan. kenyang jugak...

Terbaru ada loyal customer saya yang request spicy kimchi, rupanya ramai customer2 lain yang sukakan spicy kimchi. katanya lebih bertepatkan dengan tekak melayu mereka.
Nah sejak itu, saya memberikan anda 2 pilihan KIMCHI BIASA atau KIMCHI PEDAS.
Sebab saya sendiri sukakan kimchi biasa, mild spicy supaya anak2 dan suami boleh makan, MIL pun suka mild. SPICY KIMCHI utk mereka yg memang hantu pedas, khas utk anda.

Kalau anda nak cuba kimchi kami, boleh la WhatsApp ke 0192822328 (Annie)

Kimchi kami hanya RM13 /1 jar (400gm)

Postage ke SELURUH MALAYSIA (postage hanya setiap isnin)
Postage fee RM7 Sem. Malaysia / RM10 Sabah&Sarawak

Kami juga boleh COD di sekitar bandar Kajang, Plaza Metro Point, BHPetrol Sg Chua, Pearl Avenue Condo, Sg Chua, atau sekitar JPJ Bangi Seksyen 7.
 bagi mereka yang tinggal sekitar Sg Way/Petaling Jaya boleh COD from my hubby at his office at NXP ,sg Way Free Trade Zone (Working days & Working hours only).



Customer repeat order kimchi kami, setiap kali order 2jar ! Terbaik!!

Alhamdulillah, first time makan kimchi, customer saya sukakannya

Customer terima kimchi kami yang di pos dalam keadaan baik 

Kebaikkan makan kimchi

Feedback dari customer kami, the only chinese customer selain my MIL, siap repeat order 2 jar lagi tu...terima kasih ;)

Orang kampung saya pun dah pandai makan kimchi. Kami ada cod kimchi ke Felda Chemomoi ya.

Feedback dari customer yang first time makan kimchi. Alhamdulillah she make it!

Feedback from my loyal customer from Johor Baru. Dah 5 jar dia repeat kimchi kami. 

Feedback customer yang makan kimchi kami

This feedback WIN. Kimchi kami sama rasa mcm kimchi di Ichiban Ramen hahahaha

Freshly made kimchi by Annie's Kitchen

Anak buah yang memula tak suka makan kimchi now dan addicted makan kimchi dengan mee goreng. 

this is our secret recipe for making best homemade kimchi in Malaysia 

Basic ingredients to make kimchi.
Homecook from Annie's Kitchen

No comments: