How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, May 27, 2016

Menu sambut puasa - Sambal Hitam Pahang Pedas Menangis

Sambal Hitam Pahang Pedas Menangis
 Menangis tak korang tengok sambal hitam kat atas tu??? Idok??
Tapi keco tak ayo lio korank tengok sambal hitam kat atas tu? hahaha
Leleh kan ayo lio korang....jahat tak saye :P
Sambal hitam pahang ni versi mak saya, kami buat tak kering macam yang ori sambal hitam tu, ikan bilis kami goreng dulu, kami tumbuk kasar dan yang penting EXTRA Pedas berbanding sambal hitam ori. Kalau tengok memang tak nangis, tapi ngencesss hehehe

Mak rajin bekalkan saya buah belimbing besi yang dia dah masakkan, kalau balik buka peti sejuk tengok sebesen beso buah belimbing besi yang dah dimasak, maka saya tapau la bawa balik.
Kerap jugak saya masak sambal hitam ni and post kan kat FB hihihi *habit!
Kawan2 yang tengok pun kelior... *purposely
tolong la jangan kecam saya, kan sebab tu la saya buka pre-order sambal hitam pahang ni.
Nak bantu kawan2 yang kelio tu turut sama menikmati kepedasan sambal ni, sama2 keluo air mata, air hidung semua hahahaha

Kalau ada yg teringin, boleh WA 0192822328 (selagi stok masih ada,sebab stock belimbing saya dah nak habis, tak balik2 kampung lagi ni ha. Kalau habis, kami gantikan dengan SAMBAL GORENG CILI PADI PEDAS MELALAK pulak hihihihi)

Harga RM13 untuk 200gm.
Postage ke seluruh Malaysia
Postage Fee RM7 SM/RM10 SS

Nak Self-Pickup sekitar Bandar Kajang pun boleh (BHPetrol Sg Chua/Tabung Haji Kajang/Sate Samury/Plaza Metro Point/Pearl Avenue Condo Sg Chua/JPJ Bangi Seksyen 7).

kami guna ikan bilis yang cantik dan segar.

Sambal Hitam Pahang by Annie's Kitchen
Gerenti Pedas

Customer Order

Alhamdulillah, baru je buka order sambal hitam pahang ni, dah dt tempahan 9 packs. Terima kasih Allah, terima kasih kawan2. In sha Allah isnin ni saya pos ya.





Homemade from Annie's Kitchen.

No comments: