How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Sunday, May 1, 2016

Tempahan Topeng Jerebu

Alhamdulillah, syukur walaupun tak banyak tempahan macam tahun lepas, tetapi tempahan facemask kami tidak putus. Dengan keadaan jerebu di sabah and now di semenanjung, to be specific Kajang sendiri dilanda jerebu walaupun tidak teruk, namun kita haruslah berhati2.
dengan cuaca panas sekarang, keadaan berdebu especially bagi mereka yang tinggal dibandar atau bekerja dibandar yang tercemar dengan habuk dan asap kenderaan.

Cuaca yang panas dan tidak menentu juga memudahkan menularnya penyakit bawaan angin. Especially kalau ada mereka yang kurang sihat, batuk2 terutamanya mereka yang baru pulang dari menunaikan Umrah atau luar negara, menziarah mereka yang kurang sihat, seeloknya kalau mereka yang sakit tu tak pakai facemask, anda yg sihat pakai la facemask untuk mengelakkan berjangkit terutamanya kanak2 yang mana immune system mereka masih tidak kuat seperti kita dewasa.

recenyly my anak yang sulung demam akibat Influanza B, batuk2 menjangkitkan ke saya sendiri dan anak yang bongsu. Akibatnya saya sendiri jatuh sakit - demam dan batuk2 yang memerlukan saya mengambil antibiotic, my youngest baby admited to hospital due to pneumonia akibat jangkitan virus influanza dan abangnya juga admit 3 hari dan demam selama seminggu. ini semua gara2 kami leka untuk memakaikan nya facemask ketika ke sekolah atau ke playground. mungkin ada anak2 atau dewasa yang pembawa virus tersebut. si pembawa tak semestinya sakit teruk, mereka mungkin sahaja mempunyai mild cough atau flu. jadinya berhati2 la.

pakaikan lah anak anda facemask jika anda tahu cikgu atau kawan2nya ada yg kurang sihat. anda sendiri jangan lupa untuk memakai facemask jika anda batuk agar tidak menjangkitkan ke anak2 kesayangan anda. ini hanyalah pesanan khidmat masyarakat berdasarkan pengalaman sendiri.
namun jika anda ingin mencari facemask yang selesa, washable dan mempunyai saiz kanak2, yang sesuai dengan mereka yg hijabis, anda boleh WhatsApp ke 0192822328 untuk tempahan, Kami mempunyai pelbagai design menarik yg sesuai untuk anda.

hanya RM15/1 pc
Buy 3 at RM40

Postage fee RM7 SM/RM10 SS
COD Kajang.

Pilihan design washable facemask untuk kanak-kanak terutamana girls

Pilihan design washable facemask untuk dewasa lelaki dan wanita


Pilihan design washable facemask untuk kanak-kanak terutamanya boy

Tempahan washable cotton facemask ke Sabah
Black Facemask only RM10/each
                                   


Tempahan washable cotton facemask ke Utara Malaysia, customer ini mempunyai masalah kesihatan yang memerlukan beliau memakai facemask


Facemask kami didatangkan dgn 3 saiz berbeza yang sesuai untuk anak anda dari usia 1 tahun


Tempahan washable cotton facemask ke tengah2 bandar KL



Tempahan washable cotton facemask ke Pantai Timur Malaysia.







My 1y4m daughter wearing washable cotton facemask kids size selepas si abang disahkan demam Influanza b

I am wearing washable cotton facemask untuk menutup mulut akibat batuk yang teruk bagi mengelakkan mengjangkiti anak kecil saya di hospital

My son diagnosis having Influanza B wearing washable cotton Facemask spiderman semasa dihospital bagi mengelakkan mengjangkiti kanak2 lain dan menjangkiti daddy yang menjaganya.



Handmade by Annie Tay ~L.O.V.E in every stitches~

No comments: