How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Wednesday, January 18, 2012

Happy CNY & Happy Holiday

Good Morning.....saya ingat hari ini sudah Khamis huhu rupanya baru hari Rabu huhuuhu
Takde mood nak buat kerja, mungkin sebab mood bercuti sudah datang or maybe sebab list pending work saya terlalu banyak namun saya tak boleh nak clearkan....saya rasa yang ppl at production floor work too slow...lot tak move move sampai dah terlalu banyak , new ERF keep coming and people keep chasing especially me yang memang direct contact dengan mereka, orang di prod floor suruh hold...yang nak berjawap tu saya yang kne soal tu saya huhu

so bila semalam my son baby sitter cakap she not available from 21-Jan untill 31-January [actually dia nak sambung sampai 1-Feb sebab dia ingat kami bercuti on Federal day...tapi maaf auntie, kami bekerja di Selangor area, so we work dat day] saya happy sangat walaupun terpaksa unpaid leave 4 hari....ye company saya tak bagi cuti tahun semua sekali, mereka bagi ikut bulan so walaupun cuti saya banyak yg blm masuk, untuk bulan ini, saya kena unpaid.
tak kisahlah...janji hati saya tak sakit, saya happy spend time with my darling son, cook & play with him
urusan kerja di office lantak korank la..memula saya nak juga bawa balik laptop ke rumah, tapi memandangkan dah unpaid, wat apa pulak nak rajin-rajin kerja dari rumah..
mungkin sesetengah dari mereka happy sebab ketiadaan saya maka tiada lot baru load to assy floor tapi bg sesetengah pihak akan jd super busy menerima tempias kerja saya yang pergi kepada mereka hahahaha
nak buek macam mana...tiap-tiap tahun baby sitter saya mesti amik cuti seminggu macam tahun lepas

so untuk minggu ini, saya bekerja sehingga jumaat 12pm sahaja lepas tu balik ke Bt Pahat rumah in law...sampai 25hb, lepas tu jadi baby sitter untuk anak saya sorang ni
saya tak sabar nak tunggu lagi 5 bulan [1 month after my 3rd HPV jab] hubby janji nk bg adik untuk Abbie, dan tahun depan InsyaALLAH dengan izinNYA saya jd fully housewife  :)
sekarang slowly saya dah panggil Abbie "koko" tau hahahaha
mommy gediks!

Ok lah biarlah saya dengan dunia angan-angan saya tu, tak tahu kenapa hari ni macam nak meluahkan isi hati pulak...neway thanks for those yang spent time to read this [kalau ada yg baca, tak baca pun saya sendiri nak relesedkan kepala otak yang serabut ini]

ucapan terakhir...
Happy Chinese New Year & Happy Holiday
kalau nak ang pow jom datang beraya di rumah saya :P
kami keluarga 1Malaysia :)

2 comments:

Nanak said...

Fredo pun tak lama lagi nak 2y..pastu ingat nak buat adik dia..ahahaha.. dan i pun plan nak panggil dia Koko..now still panggil dia baby..huhu...selamat bcuti Annie..send my kiss tu Abbie..
sebaik i kat sabah,klu tak sure dtg rumah Annie minta angpow...ahaha

Annie Tay said...

thanks Nanak....ya bagus juga plan kamu tu, bg adik bila Fredo turn 2, i ni pun 6 bulan lg Abbie turn 2 jugak, sekejap aja besar anak kita kan hihi, thanks for the kisses , dr sabah pun blh dtg..naik belon terbang hihihi :)