How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Wednesday, December 5, 2012

Meh sini check nak habaq!

Saya bukan doctor, mahupun pakar pemakanan, pakar nutrisi, pakar bahasa, tabib cina, atau mrs serba tau...
tetapi i have big heart to share my knowledge sejengkal yang ada, pengalaman sendiri kepada those mommy yang memerlukan...
fyi
kalau dulu, i memblog sebab nak buat own record, tapi tak sangka, ada kawan yang memerlukan info yang saya kongsikan di sini.
Saya tak di bayar atau ditaja dengan segala apa yang saya sharekan di blog atau page, ianya dtg dr hati yang ikhlas. saya tak mintak pengikut fanatic atau sebagainya...
Terang-terang saya mention di blog/page... i mom yg sama mcm u all... masih belajar & tercari2 info, mana yg ai rasa berguna untuk di kongsi ai tak lokek untuk berkongsi.
Tapi kan, kalau anda rasa, perkongsian saya disini adalah bersifat auta, mitos, & fakta yang direka2 & menyesatkan.... dengan senang hati, anda tanpa dijemput & tanpa di usir untuk meninggalkan page & blog saya,...
apa yang saya perlukan adalah sedikit respect dengan niat murni ni, tak perlu nak berkata belakang atau menjadi spy dengan segala info yang disajikan. saya tahu, ada orang lain yang lebih pro, bijak & hebat diluar sana untuk dijadikan guide & pedoman. Tapi pls.... i hate back stabber , kalau anda rasa anda betul, kenapa anda sendiri tidak berkongsi fakta anda dengan saya disini????
sama2 memperbetulkan mana yg tidak betul?

No comments: