How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, October 31, 2014

DIY Diaper Bag for my coming baby


Salam Jumaat semua,  
Nak tengok apa yang saya usaha kan minggu ni? 
Ni diy diaper bag for my coming baby, dah lama teringin nak buat sendiri, terperuk dalam my sewing project wishlist,  ingat tak sempat nak buat tapi Alhamdulillah,  diberi kesempatan dan sedikit ilmu walaupun agak sukar especially part nak pasang zip tu, almost nk skip bab pasang zip, but finally idea dan kefahaman itu muncul,
Seronok , made from linen fabric, dgn additional batting dan stabiliser buat bag ni nampak sturdy.


In my planning to make another 2 more weekender bag for dhiya and daisy, , still searching for nice fabric design for them.

P/s- as for now I tak ambil tempahan untuk diaper bag ini, maybe next year in sha Allah.


We Love, We Care & We Share

 Take care & comb your hair,
From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: