How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, October 20, 2014

New readymade Nursing Cover

Salam untuk semua,
Dalam kesaratan membawa kandungan 7 bulan (sarat sangat ker hihi), saya berkesempatan untuk menambah stok readymade Nursing Cover .
In Sha Allah, kalau berpeluang, saya akan menambah lagi stok ready made yang ada kerana selepas bersalin nanti pastinya saya akan bercuti lama dari menyentuh mesin jahit ini bagi memberi peluang kepada diri untuk fully recover and bonding time with my new baby yang semestinya enjoy my breastfeeding journey AGAIN! yeay hihihi

So jom cuci mata, kain2 Designer Cotton yang lembut,ringan dan mudah dibawa kemana-mana.
Dengan design yang agak cute, ada para ibu yang suka design macam ni dan ada jugak yang memilih corak yang feminin.
Apa pun pilihan anda, anda harus cepat PM/WassApp saya kerana stok adalah terhad.
Boleh lihat kesemua stok yang ada di SINI
In sha Allah, walaupun during confinement, assistant saya aka my hubby akan membuat pengeposan setiap Sabtu (Kalau sekarang pengeposan setiap Pagi Isnin, so Selasa tu kompom terima barang bagi semenanjung Malaysia).

Annie Tay @ 019-2822328


 Available
Colorful Circle Nursing cover
RM 45

Available
Space Ship Nursing cover
RM 45

Available
Brown leaves Nursing cover
RM 45

Available
Pink flower in green Nursing cover
RM 45

Available
Aeroplane Nursing cover
RM 45


Take care & comb your hair,
From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: