How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Wednesday, October 22, 2014

New design added in nursing cover collection

This is my last 2 piece nursing cover before I go for my delivery. 
Total ready stock nursing cover in my collection now is 12 pcs, habiskan lah yang ada dulu baru tambah new design. Tunggu year and sale kalau ada kain menarik kita beli ya.

Now nak busykan diri buat swaddle newborn baby,  sarung bantal, selimut dan koleksi barut baby. :)
Bagi sesiapa yang tercari2 barut baby dengan design yang menarik, cute and most important is soft and selesa for baby,serta harga yang berpatutan, mai wassapp saya k.

Setiap hasil jualan barangan jahitan "Qaseh Ohara Homeswwn", rm2 akan didermakan kepada pusat jagaan anak2 yatim/miskin rukiyah, kajang dalam bentuk barangan makanan spt beras, biskut, minyak masak, bawang ect.
Jom membeli sambil menderma :)

Available
Material : Japanese cotton
Harga : RM40


Available
Material : Japanese cotton
harga : rm40

More design available here

No comments: