How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, February 4, 2013

My Happy Call status


Good Morning,
Monday yang sungguh lazy, sebab hari ni dah mulai jem macam biase, its took 2 hours for us to reach office huhuhuhu
Sampai terus masuk miting, pastu xde orang nak present dlm miting, miting pun cancel.
Balik cube, makan nasi lemak & kuih... check working email, check yahoo mail, check status my Happy Call Double pan ni hohoho
First time beli sendiri dari obersi, nebes gak :P
Nak tengok berapa hari sampai, jangan la sampai time ako away balik raya cina udah ler 
My fren told me its took about 10days untuk sampai from Korea.
So kompom sempat guna time dalam pantang lalalala~


                        
Take care & comb your hair,
From Mommy Annie Tay with L.O.V.E

No comments: