How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, March 30, 2012

Food journal untuk saya :)

Salam Jumaat, esok cuti....dan our planning to travel back to Batu Pahat this evening.
Melawat parent in law....sambil2 boleh la saya makan nasi bryani gam feveret saya....[tapi macam dah tak feveret lagi la wak.....macam dah muak hohoho]
Hari ni juga, InsyaALLAH Kelisa saya yang tersadai 2 minggu kat workshop boleh balik rumah, tapi dengan baju baru la....hihhihi tak sabarnya saya, harap2 dah siap petang nanti :)

Okey.....title en3 kali ni macam la saya dah pregy kan :P
Saya sedang mencuba ni, memandangkan sekarang ni adalah waktu subur saya hohoho
aim for baby girl this time, so agak penat sikit la...sebab kene "bekerja" dengan kerap LOL :P
Knapa erk?? nak dt baby boy tak perlu "bekerja" sekerap baby girl, sebabnya.......korank studi lah sendiri hahahaha

Daddy dah pesan, kalau lekat this time, mommy jaga pemakanan, pantang kena jaga, sebab tu mommy kumpul info kat sini -->  makanan-perkara-yang-harus-di-elakkan

Tambahan pula, masa pregnantkan Abbie, berat ai naik 13kgs youuuuu....baby lahir 2.66kg ajer huhuhu
masa week35 tu dah mula MC je sebab high blood pressure tp mujur tak de kencing manis, neway my gyne ckp ai have pre-eclampsia , MC 2 minggu pastu terus bersalin hohoho

So this time ai do this table, guide for my self....
diet seimbang la konon2nye....
sebab masa pregnant abbie [bukan abbie sahaja, all 3 pregnancy] ai memang bukan type yg mabuk teruk...setakat mual2 sikit masa berus gigi tu jah huhu [hormon hCG x cukup tinggi kottt]
so nafsu makan memang tak terganggu, siap makan nasi lemak sampai 2 bungkus...kadang2 sampai nak muntah sebab over makan wahahaha
thats why, ai still keep balance pregnancy 5kg kat perut, punggung & tangan
dulu sebelum preggy pakai baju size S or M, now.........dah upgrade ke L or XL hohohoho
size kasut pun membesar tau...kekal huhuhu

pregnant meal planner

No comments: