How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, March 19, 2012

My favorite Fruits Tart


Ini dessert kegemaran saya....saya boleh kata very simple recipe & gerenti jadi la
cuma yang menjadi penghalang adalah kekangan masa...
so disebabkan kebusyan dengan si tecik & semangat membara nak makan ini tart, saya buat big size punya tart..senang keje
Sabtu pagi, bangun tido saya measure all ingredient & we go outside to have breakfast.[breakfast & fix daddy's car]
Balik sarapan saya putar semua bahan & perap.[nak kene mandi kan abbie & entertain him]
Tengahhari saya buat don & simpan balik dalam peti sejuk [daddy ajak keluar ke alamanda la pulak]
Balik dari Alamanda abbie tertido, so kesempatan tu saya bake 4 biji big pie shell & 20 biji mini pie shell.
Malam tu baru saya berkesempatan untuk membuat filling & deco this tart
huhu tengok....nak buat sebiji tart pun amik masa 1 hari huhuhu

Okey, sebab dulu saya pernah share the recipe, so kalau berminat sila click --->   recipe fruit tart 
kat situ ada ai bagi recipe for tart casing & filling

 So ini lah rupanya tart yang dah diisi dengan filling
oopppsss...kalau u plan to give someone make sure keluarkan dulu tart tu dari aluminium mold tu and baru proceed deco. me sebab nak makan sendiri, ai belasah macam tu ajer hihi

 masa ke alamanda tu sempat saya membeli buah strawberry, buah kiwi memang dah ada di rumah
so begini lah cara saya menghias tart ini
tantek tak?? hihi
jom matan...kalau keliur buat sendirik erk :P

No comments: