How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, March 5, 2012

Rezeki Balik kampung hubby :)

Salam monday mommies......tentu blues aja pagi tadi nak ke tempat kerja kan, meninggalkan si kecik kesayangan yang sedang enak beradu di sebabkan kesejukan & nyamannya hujan
maka ramai juga yang terlambat datang ke tempat kerja dengan alasan jalan jem wahahaha

Last weekend saya balik Batu Pahat, kampung en suami [bukanlah kampung kalau tinggal di taman tengah2 bandar penggaram itew huhu]
My mother in law buat house clearance [rasanya itu ayat yang betul kottt]
she brought new bed for her bedroom and kami tolong la serba sikit mengemas itu dan ini dan secara tak sengaja "menyapu habis" barangan percuma dari kakak iparku yang tersimpan rapi di dalam almari beliau.
hehe
kakak ipar saya amway member yang begitu active so she buy a lot of thing from amway so i guess barangan ini mungkin percuma or buy with cheaper price.
sebab she have more than one, so she give it to my mom in law.
My mom in law pun sudah ada, so she just keep it until me & hubby found out ngeee~

 dari kiri tu Thermal cooker (2 in 1 thermal cooker & food warmer), chopper and juice mixer
all from Amway for freeeeeeeeeeee
syukur Alhamdulillah...rezeki jangan la di tolak :)

 This no brand new thermal cooker, sesuai digunakan sebagai food warmer especially bila mommy travel and stay in hotel...nak masak bubur or panaskan puree pun terbaek.... size nye pun cute ajer
selain boleh masak stew, bubur, ect untuk kegunaan harian di rumah, eg: masak waktu subuh, dlm 10minit di atas stove, dan tutup rapat, tinggalkan pergi ke tempat kerja, and balik, stew you dah masak & masih panas!
yes...this thermal cooker boleh menyimpan kepanasan sehingga 8jam.

 berikut adalah cara-cara memasak menggunakan thermal cooker, recipe pumpkin soup, beef stew, dessert pun ada di sediakan :)
paling bagus, sebab ia PERCUMA :)

Yang ini pulak ala-ala mini blender la...tapi ia digunakan hanya untuk memblender smoothies
ha....pun saya suka, smoothie abbie tak perlu berkongsi dengan blender chili di rumah,...syukur nasib baik saya tak beli second philips blender jug khas untuk smoothies....
jimat poket saya....
hok ini my mom in law still ada 1 lagi unit...saya tak tahu lah dia simpan untuk apa & siapa...
takkan lah saya nk tamak mintak dua kotak kan... :P

se lagi  is chopper...no brand chopper...ok lah...
satu lagi gajet from my wishlist, dan tercapai...tak perlu lagi buy from IKEA....
memang pandai mak mentua saya suruh saya berjimat dari merompak poket anak lelaki dia huhu

Saya panjatkan kesyukuran di atas rahmat & nikmat yang diberikan...
syukur, saya terima dengan berbesar hati...walaupun bukanlah branded sangat namun ia sangat2 berguna :)

No comments: