How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, October 12, 2012

Cloth pantyliner

Good morning & salam Friday.... yeay dah Jumaat dah kite, esok cuti la...bestnyerrr
adeiii hari2 mate dok jeling kat meja menjahit tu...satu lagi set CD yang belum sempat di jahit.... (malam ni kita settle kan yerr) menjadikan 10keping CD dah siap terjahit. Tunggu kain dari Wawa Lilo baru leh sambung sikit, pastu tunggu kain GB dgn kak Rozy baru leh lebih rancak menjahitkan lagi 10 keping CD & snuggler. Ye.... saya kehabisan stok kain ler...
Kain yang ada dh buat CD 2 keping setiap design, ada yang small pieces tu saya nak buat cloth pantyliner!

Yes....sebenornya saya dah cuba buat sekeping last week, hubby dapat tahu dia marah..katanya after few month you mesti buang... tak hygine katanya huhuhu
Ai said, ai guna untuk pakai malam hari jew.... So malam tadi ai terai test pakai my handmade cloth pantyliner tu....perghhh best gop. Tu yang lagi berkobar2 nak buat lagi.... untuk inner tu ai dah potong, tinggal potong kain untuk buat wing ajew...
Malam ni potong2 kain, esok boleh jahit ajew... Target nak buat 10keping cloth pantylinear...
Kalau beli mahal wooo..... kan...saya memfaedahkan lagi my NV50 tu ngeee~
Gambo lupe nak snap, biase lah 1st trial dok ler cun mane pun...guna saki baki kain yang ade jew... itu yang lebih jimat gaggaa

Lepas pantylinear lulus, boleh ler berjinak-jinak dengan cloth menstrual pad.... semua itu untuk kegunaan di rumah... kalau sempat jahit untuk dalam pantang lagi baguskan.

Nampak gaya saya kene call MIL lagi mintak lagi kain microfleece, tapikan kain Minky tu chantek la kalau buat baby blanket... hahahha
Lagi saya tambah dlm list project new baby.... baby blanket, baby quilt & baby cot cover....
Tak sabar nak tunggu hujung bulan nak beli batting & kain panel.... Bulan ni dah super pokai... duit tabung dapur pun dh dermakan kat hubby :(

No comments: