How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Monday, October 22, 2012

meet my gyne today

I am 19weeks oredi...happy~ :D
Baby dalam ni pun sangat la active, kalau baring leh nampak dah perut tu berombak bila dia menendang, berat dah naik 58kgs, tulang rusuk kiri ai mulai sakit (dunno why, gonna ask my gyne today) :(
People keep asking what is my baby gender hahaha today we'll see if the baby want to share...
Malam tadi siap mimpi lagi, habis semua romper, legging pink yang my SIL bagi tu kene distribute... ai marah la..kenapa bagi orang pink romper tu? Rupanya its chinese traditional culture to distribute baby pink cloth to welcome baby girl (ini hanya tradisi mitos dalam mimpi saya sahaje hohoho)
hakikatnya, saya memang menantikan khabar gender girl (kalau boy pun saya tak kisah) sebab bila kata girl, saya boleh keluarkan semua pakaian baby girl 2 kotak yang my SIL bagi, kat rumah MIL pun ada lagi... sort mana2 yang perlu ditambah, saya nk shopping kat Mothercare, and boleh ler saya memborong kain pink untuk membuat baby quilt & new pillow case.
Kalau boy, saya rasa kotak2 tu akan tersimpan lagi sehingga tarikh yang akan diberitahu kelak HOHOHO

Really can't wait to see my gyne after work, nak bawa dak tecik Abbie sekali...biar dia dapat tengok baby dalam peyut mommy ni...kesian mommy, dari dalam perut kene tendang dengan baby adik, kat luar koko pulak tidur bukan main la lasaknya... elok tidur selari dengan kita, boleh dia pusing kaki tendang perut...adeiii... asal malam mommy terpaksa ubah posisi tidur selari dengan Abbie. Tilam king tu hanya untuk mommy & Abbie ajew...daddy tidur tilam bujang :P

No comments: