How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, May 18, 2012

Khasiat tersembunyi Vitamin E

                                                    
Ingat tak entry saya hari Rabu lepas tentang lawatan untuk 3rd HPV jab? Bila saya usulkan kesukaran untuk saya conceive selepas keguguran yang lepas, gyne saya bagi vitamin E & folic asid.
Seperti kebiasaannya semua orang tahu kalau nak pregnant bagus/mesti amik iron & folic asid tapi tak tahu pulak kena amik vitamin E.
Ape sebab doc Bedi bagi saya Vitamin E ni yer? Setau saye vitamin E ni bagus untuk kecantikan kulit, tak kira la kulit muka atau kulit badan.

So tadi saya pun menggugel la dan terjumpa di SINI, entry dari seorang pengedar Shaklee dari Johor [ha...Shaklee lagi....nampaknya saya kene jadi ahli Shaklee ni hohoho]
Tuan tanah Kak Yati Napi, saya mohon salin sedikit info tentang khasiat vitamin E dalam kehidupan suami isteri ini ya...

Khasiat Vitamin E kepada suami:
  1. Lebih Tenaga (dari segi seksual)
  2. Ereksi yang lebih lama
  3. Lebih mudah teransang
  4. Libido yang lebih kuat
  5. Orgasma yang lebih kerap & bersemangat
## Ha..... banyak sekali khasiatnya untuk en suami you....ai pun baru tahu hohohoho

Tapi point bawah ini untuk ai, ha...baru saya tahu ini lah sebab yang tepat kenapa gyne saya memberikan vitamin E ini kepada saya yang merancang untuk hamil

Khasiat Vitamin E kepada isteri:
  1. Membantu seorang isteri menstabilkan hormonnya.
  2. Meningkatkan citarasa seksual

## ha....kannnnn ada kaitan dengan hormon, i think thats maybe the problem i m facing now, in-balance hormone sebab:
  • masa pregnantkan yang pertama (sebelum Abbie) pun ai lekat sebulan selepas jumpa doktor pakar sakit kulit - pun he give me pill untuk membalancekan hormon.
  • sebulan sebelum pregnantkan Abbie pun sekali lagi ai berjumpa doc untuk masalah kulit and she give me pill untuk membalancekan hormon and after that i pregnant.
so....terima kasih doctor Bedi sebab bagi saya vitamin E, [dulu ada gak amik tablet vitamin E from Amway tapi tak tahu pulak fungi membalancekan hormon ni, tu yang stop makan ] hohoho

Semoga usaha saya kali ini akan membuahkan hasil, apa pun itu perancangan dariNYA yang adalah yang terbaik untuk saya :)

<heart you all readers yang sudi support ai dengan membaca en3 ini>

No comments: