How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru


Selamat Hari Guru untuk semua guru2 saya dulu dari sekolah rendah, menengah, university, guru di tempat kerja, guru di internet yang juga indirectly teach me how to cook, how to do this and that.
For me, you are my teacher too.
Thank you kerana sudi meluangkan masa mendidik kami dengan sabar & tanpa jemu.
Sumbangan anda amat2 saya hargai & kenang selagi hayat di kandung badan.


Terima Kasih Cikgu!


Sebenarnya saya tak hengat pun yang hari guru jatuh pada hari ini, ingat dah belated dah hahaha
al-maklum saya hanya menyambut hari buruh, iaitu 1 may sebab dapat cuti tetttttttt
So terima kasih dengan Facebook dengan update dari rakan-rakan saya tidak terlepas untuk mengucapkannya kepada bekas2 guru & rakan2 yang menjadi guru.


Enjoy your day, and ingatlah pengorbanan kalian untuk hari ini demi kejayaan anak bangsa di amsa hadapan kelak, mungkin hari ni mereka membenci kamu, namun percayalah suatu hari nanti mereka berterima kasih dengan ketegasan kamu dalam mendidik mereka.
Macam saye...hihihi

No comments: