How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Wednesday, May 2, 2012

saya yang sedikit busy :P

salam monday frens...
eh silapppp......hari ni rabu daa.....hahahaha semalam kan choti, kamik ingat hari ni monday ler pulak....:P
semalam choti best....walaupun sehari tapi happy sesangat sebab?
en hubby bawa kamik bermain layang-layang di pantai bagan lalang...
walaupun mengambil masa 45minit journey dari kajang, tapi ia berbaloi2...
superb happy termasuk la putera ku yang tersayang yang ekcited dengan layang-layang & bermain air di gigi laut. walaupun pada mula si tecik itu takut untuk menyentuh pasir laut! waahahahahaha

gambar? those gambar ada di dalam Galaxy Notes yang tertinggal dirumah huhuhu
esok2 sya hupdetkan dlm blog satu lagi erk :P

And just nak inform my blog reader yang setia...minggu ini bermulalah bertambahnya scope kerja saya memandangkan ramai yang resign tapi tiada pengganti hohoho
katanya dulu saya hanya pengganti sementara, tapi disini tiada istilah sementara, selamanya ia akan menjadi tugasan saya huhuhu
so sekarang saya mempunyai 2 station, satu table saya di opis ni... <tempat biasa saya melepak/bermuka buku & memblogging> tapi sepenuh masanya saya akan spent time di dalam engg room membuat kerja2 documentation dsbgnya menggunakan desktop disitu....
kira-kiranya line tak clear la untuk memblogging sebab memblog ni perlukan masa sendirian untuk mencoretkan ayat2 dari hati wahahahaha <ye ker? :P>

ada banyak juga en3 tertunda yang belum sempat saya coretkan disini memandangkan gambar2 tertinggal di rumah dan ada juga yang tersimpan di dalam CANON camera buruk ku itew hohoho

InsyaALLAH saya cuba menghupdet blog ini agar tidak bersawang seperti sawang labah2 dan terus berhantu wakakaka

sekian :)

2 comments:

Nanak said...

haha..blog i sudah berhantu...

Annie Tay said...

hahaha ai knew why dear....take care :)