How to order?

WhatsApp 0192822328 (For fast response)
Email to noranni.othman82@gmail.com

Urusan Postage SETIAP ISNIN & KHAMIS sahaja.

Siapa saya?

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
I am malay with chinese husband, mommy for my precious darling Dhiya Alexander , princess Daisy Amelia and Dahlia Arianna.
“Geniuses are just people who had good mothers.”
― Richard Buckminster Fuller

Followers

Friday, May 18, 2012

Saya dan Shaklee

Hello, Salam & Good Morning....
Happy sebab today dah Friday, esok cuti lalalalala~
Esok half day saya ada exam kat PICC, Putrajaya, doakan everything smooth ya....sekurang2nya saya tak la dapat result yang corot. Saya gambateh je dengan ilmu sejengkal yang saya ada ni, nak study lebih2 memang tak mampu hohoho
Terima kasih juga kat baby sitter Abbie yang sudi menjaga Abbie esok, janji akan hantar sampai jam 1.30pm
Nanti kene bodek la nie, kene belikan sebakul buah-buahan hohohoho

                                        
Okey, saya nak share kisah saya dan Shaklee.
Ooppppssss saya bukan jual product Shaklee atau jadi agent Shaklee tapi baru berkenalan dengan salah satu product tersebut iaitu Alfafa Complex.
Saya beli dari blog mommyiskandar.com saja nak cuba try test makan Alfafa, ia bagus juga untuk kesihatan wanita. Selalunya orang makan semasa berpantang, tapi saya makan untuk memastikan diri saya betul2 sihat dan bersedia untuk mencuba mendapatkan cahayamata kedua. Walaupun hubby cakap  masalah keputihan  saya dah tiada, namun sebagai wanita, saya rasa tidak berpuas hati dengan diri saya sendiri, Saya boleh menjadi lebih sihat dari sekarang, saya ingin kembali kepada siapa saya dahulu.

[FYI, untuk sesiapa yang tidak tahu, saya keguguran pada bulan August tahun lepas akibat jangkitan candida , saya lakukan pap smear, amik HPV jab , makan antibiotik dan yang membuat saya kembali sihat apabila saya mengamalkan perubatan Ayurvedic selama 2bulan....cost rawatan??? tak payah la nak kira kan...janji kembali sihat! ]


Oleh itu bermula hari ini...bermulalah kisah saya dan Shaklee....
saya sering mendengar tentang kehebatan product ini terutamanya dari kalangan ibu menyusu yang mengambil product ini, namun saya dahulunya tidak berpeluang untuk merasai kehebatan tersebut.
So InsyaAllah, next baby, kalau ada rezeki, saya pasti akan mencuba....kalau dulu saya dah try product Amway semasa dalam pantang, maybe next time kita bagi peluang kepada Shaklee pulak ya... :)

Sekian~
Doakan yang terbaik untuk saya yer <heart you all>

1 comment:

armouris said...
This comment has been removed by a blog administrator.